گاز شارژ R410A

جدال پر تمنا
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
تبلیغات



گاز کولر گازی یکی از اقلام اصلی این دستگاه می باشد. کولر گازی یکی از وسایلی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کولر گازی برای ادامه کار پس از مدتی نیاز به شارژ دارد و در صورت عدم وجود گاز فریون مناسب، سیستم برودتی کولر گازی خراب شده و به خوبی کار نخواهد کرد. در نتیجه محیط را خنک نمی کند. آنها از گازهای مختلفی برای شارژ کولر گازی استفاده می کنند که در این مطلب به بررسی آنها و تفاوت آنها می پردازیم پس با مجله فنی شو همراه باشید. گاز کولر گازی انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. پس از مطالعه دقیق این مقاله به راحتی می توانید بهترین گاز را از بین انواع کولر گازی انتخاب کنید.

کولر گازی R22

اگر می دانید گاز کولر گازی چیست، سعی کنید بهترین گاز را برای کولر خود انتخاب کنید. به جرات می توان گفت محبوب ترین گاز کولر گازی اسپلیت و کولر گازی صنعتی و همچنین یخچال خانگی گاز R22 است. گاز R22 حاوی فرمول HCFC است که به عنوان هیدروکلرو فلوئوروکربن نیز شناخته می شود. این گاز به دلیل ترکیباتش برای لایه اوزون خطرناک است. بنابراین در جوامع پیشرفته از گازهایی مانند R600a برای جلوگیری از گرم شدن زمین استفاده می شود. با این حال، گاز R22 همچنان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و توسط شرکت های معروفی مانند هانیول که متعلق به ایالات متحده است، عرضه می شود. در مواقعی که کولر گازی نداشته باشد، کولر گازی استفاده نشده و نو باشد و یا کولر گازی نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، باید از گاز R22 استفاده شود.

انواع گاز کولر گازی گاز کولر گازی گاز کولر گازی چیست

کولر گازی R12

نوع دیگر گاز کولر گازی گاز R12 سفید است و کاربردهای متنوع تری نسبت به گاز R12 دارد. این گاز علاوه بر کولرهای گازی در چیلرهای بزرگ و صنعتی کاربرد دارد و در خودروها نیز کاربرد دارد. گاز R12 حاوی ترکیبی از فلورومتان کلرید یا CCL2F2 است. گاز R12 در بسته بندی بدنه کپسولی با حجم 13.6 عرضه می شود. این گاز نسبت به گاز R12 به آب حساس تر است و دستگاه ها را زنگ می زند و همچنین تا دمای 90 درجه سانتی گراد در روغن حل می شود. بنابراین معمولاً با احتیاط بیشتری استفاده می شود.

گاز کولر گازی مناسب کولر گازی در کولر گازی

شارژ گاز R11

گاز کولر گازی R11 بیشتر برای چیلرها استفاده می شود. گاز R11 از جمله گازهایی است که برای کولرهای گازی استفاده می شود زیرا غیر قابل اشتعال و همچنین غیر سمی است. ایمنی بالاتری دارد. گاز R-123 به دلیل ترکیبات خود جایگزین گاز R11 در چیلرهای امروزی شده است و کمتر از گازهای مذکور در کولرهای گازی استفاده می شود. تکنسین هایی که می دانند گاز کولر گازی چیست، از کم مصرف بودن این دستگاه آگاه هستند.

گاز مورد استفاده در کولر گازی، انواع کولر گازی، کولر گازی،

روش اولیه شارژ کولر گازی و اسپلیت

گاز شارژ R410A

تا اینجای کار با تمام کولرهای گازی آشنا هستیم. در این میان گاز r410a به عنوان پرمصرف ترین گاز امروزی شناخته می شود و ترکیبی از گازهای مبرد فریون مانند R32 و R125 است. بسیاری از شرکت ها این گاز را به دلیل محبوبیت آن عرضه می کنند. گاز R410a بیشتر برای کولرهای گازی اینورتر یا کم مصرف استفاده می شود که از پیچیده ترین کولر گازی و کولر گازی پرتابل به شمار می روند. در صورتی که برای اکثر مدل های کولر گازی می توان از گازهای دیگر استفاده کرد. از طرفی در بین گازهای خنک تر، گازهای R410A و R22 رقابت زیادی با یکدیگر دارند. با درک بهتر گاز کولر گازی به معایب گاز R22 و مزایای R410 پی خواهید برد. گاز R410a ظرفیت خنک کنندگی بالاتری نسبت به گاز R22 دارد و می تواند دمای بالاتری را نگه دارد و خنک تر از R22 است. گاز R22 نسبت به گاز R410a به شارژ بیشتری نیاز دارد و نقطه جوش بالاتری دارد. اما سرمای تولید شده توسط گاز R410a دوام بیشتری دارد. بنابراین اکثر افراد به دلیل مزایایی که از این گاز دارد بیشتر از R22 استفاده می کنند.

گاز کولر گازی گاز کولر گازی گاز کولر گازی مناسب گاز کولر گازی چیست

کولر گازی R502

این نوع گاز نیز مانند گاز r22 دارای ملاحظات زیست محیطی بوده و باعث آسیب به لایه اوزون می شود. بنابراین نسبت به گذشته کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و گازهایی مانند r507a و r404a جایگزین آن می شود. گاز R502 امروزه در مقایسه با کولرهای گازی برای یخ سازها و یخچال های خانگی و در عین حال توسط برندهایی مانند Iscon، Honeywell، Mexico، Alpha، Starget و Frozen و در کپسول های 13.6 یا 56.7 کیلوگرمی مانند سایر گازها استفاده می شود. . به صورت کپسول موجود است.

گاز در کولر گازی استفاده شده در کولر گازی انواع گاز کولر گازی

کولر گازی R507
گاز R507 کمتر از سایر انواع گاز کولر گازی استفاده می شود. این روغن برای این نوع پلی استر یا گاز پو مناسب است و توسط برندهای معتبری مانند الکترول، کام استار، استارجت، ایسکون، کولمب، هانیول و مکزیک عرضه می شود. اشیاء در 11.34، 45.36، 362.88 و 635.03 موجود هستند.

 

منبع



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 6:16 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا

امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: